19 Ağustos 2014 Salı

Avene Spray SPF 50+ ☼ ♫ ✓


Herkese merhaba !

Bugün yeni bir ürün incelemesi ile karşınızdayım. 
Hazır tatile gitmişken ürün kullanıp yorumlamamak olmaz tabi. 
Benim tatil boyunca yanımda olan ürünüm Avenenin bu güneşten koruyucu spreyi idi .Bu ürünü çok sevdim. Ama eksi yanlarıda var tabi. Güneşten koruma adına  beklentilerimi karşıladı. Ve mükemmel bir koruma sağladı.Normalde denizden çıktıktan sonra uygulanan bi ürün ama ben denize girmeden öncede sürdüm denizde yanacağımı bildiğim için suyla temas etmesine rağmen gayet başarılıydı. En az yanıkla tatilimi  bitirmiş bulunmaktayım. Ürünü kullanmadan denize giren babamın durumuda içler acısı :) Ürün 200 ml lik bi ürün. 5 günlük tatil boyunca  günde iki kere , 5 kişi kullanmamıza ragmen şişe ancak yarılandı. Buda bir artı olabilir diye düşünüyorum.

iyi ki tanışmışım bu ürünle 




Avene gunes koruyucu sprey


Avene gunes koruyucu sprey


Ee bu kadar övdük birazda olumsuz yanlarından bahsedelim :)
ilk olarak yapısını hiç sevmedim çok akışkan ve vücuduma ilk uyguladığımda yapış yapış
bir his bıraktı.Sonradan bu his gitmesine rağmen   hiç hoşuma gitmedi. Ayrıca pompası çok sert ürünü çıkartmak için bayağı bir kuvvet uygulamak gerekiyor. Bu konuda illallah ettik ailecek.

Eğer tatile çıkacaksanız bu ürüne şans  verebilirsiniz. ✓

Bu ürüne Avene marka satan  bir çok online alışveriş sitesinden ulaşabilirsiniz.
Örnek olarak buradan inceleyebilirsiniz. 


Denize gitmişken birde deniz kabukları topladım ilginizi çekerse ;







** Sevgiler **

2 yorum:

  1. Gönül isterdi bu sene tatile gidebileyim ah ah :) Ürün güzel bir ürüne benziyor, seneye yaza kalsa da, deneyebilirim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende zar zor gittim valla herkese nasip olmuyo inşallah imkanınız olur :)
      Kesinlikle şans vermelisiniz :)

      Sil