23 Ağustos 2014 Cumartesi

İxora parfüm

Herkese merhaba ;

Sizlere severek kullandığım parfümümden bahsedeceğim. Senelerdir Avonun parfümleri dışında parfüm kullanmadım takii ixora parfümle tanışana kadar. 

İşte karşınızda ixora Avay 326 numaralı parfümüm;

ixora parfum


ixora parfum



Parfümümün dolaptan düşüp kırılması ve yeni parfüm arayışı içine girmemle başladı tanışmamız ama kokusu yıllardır aradığım parfüm bu dedirtti.
Aradığı kokuyu bi türlü yakalayamayan ben, ixorayla kendi kokumu buldum.
Kalıcılıktada diyeceğim bi laf yok. Hem cep yakacak bir fiyatta söz konusu değil. 
Ben bu parfümü Ankara metro altındaki ıxora mağazasından aldım. 2 şişe parfümü
40 tl gibi uygun bir fiyata  aldım. Şişenin boyutu 100 ml.  Erkekler içinde mavi şişeli parfümler tasarlanmış.
Ben gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Ama şunuda belirtmeliyimki  parfüm tenden tene zevkten zevke değişebilir. Umarım  tanışma fırsatınız olursa  memnun kalırsınız. :)

                                                                     Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder