28 Ağustos 2014 Perşembe

Tag: Çantamda Ne var ? ↙

Herkese merhaba :)

Sevgili Muguet blogunun tatlı sahibesi beni taglemiş. Ona burdan çok teşekkür ediyorum ve hemen başlıyorum ;





                              



ilk olarak çantama bi göz atalım bakalım hangi çantayı tercih etmişim.

Yaz mevsimine uygun oldugunu  düşündüğüm için bu çantayı tercih ettim :)
Fotoğraftaki hali ile gerçeği arasındaki fark bariz. :/ Her kıyafete olabilecek bi çanta değil ama sevdiğim çantalarım arasında yer alıyor.




Bakalım çantamda neler varmış ?






Çanta taşımayı pek sevdiğim söylenemez.  Ama mecburiyetten taşımak zorundayız :)
Çanta taşımak bana ölüm gibi geldiği için mümkün olduğunca çantamda az ve öz ürün bulundurmaya çalışırım. Gereksiz hiç birşeyi yanımda taşımayı sevmem:)


Tabi ilk olarak olmazsa olmaz anahtarlık ve cüzdan  
Tam bir anahtarlık manyağıyım. Anahtardan çok anahtarlığım var herhalde 
Cüzdanım ise benim için çok özel birinden hediye ♡ 








Güneş kremi ve vücut kremi olmazsa olur mu ?
tabikide var.

Yaz aylarında güneşten korunmada 1 numaralı ürünüm bu . Hem mini boyundan taşıma kolaylığı sağlıyor hem uygun fiyatı ile cep yakmıyor. Herhangi bi sıkıntı yaşamadım kızarıklık vs.
Güneşe çıkmadan 15 dk önce  kuru cilde uygulanıyor. 50 + koruma sağlıyor.

Avon sensuelle vücut losyonu:  Severek kullandıgım bi ürün değil sadece bitirmek için kullandığım bi ürün kokusu çok güzel tek artısı bu bence. Geç emiliyor ve vucutta yapış yapış bi his bırakıyo kısacası sınıfta kaldı 

Avon gunes kremi,sensuelle vucut losyonu


Ee tabiki her zaman lazım olan kokusu için aldığım bir ıslak mendil :)


islak mendil



Yaz aylarında olmazsa olmaz deodorant  


purblanca deodorant

Avon Purblanca deodorant : Kalıcılık için pek olumlu birşey söyleyemeyeceğim sadece 1 saat kadar etkili. Mini boyu çantada taşıma kolaylığı sağladığı için yanımda taşıyorum. Bitince rexona almayı düşünüyorum. kensinlikle tekrar almayacağım deodorantlar arasında :)



Elidor kuru şampuan : Bu dev şişeyi mecbur taşıyorum çünkü çabuk yağlanan saç yapısına sahibim.
Kendisi ile henüz yeni tanıştık sayılır . Pek yorum yapamıyorum ama ilk izlemim çok çok güzel dedirtmedi. Daha sonra yazısı blogta olacak zaten.

elidor kuru sampuan


Rapsodi tırnak cilası ve flormar tırnak kalemi ;
Bunlarıda severek kullanıyorum cila pek uzun ömürlü değil ama tırnak kalemi gayet başarılı 

flormar tırnak kalemi


Ee tabi makyaj çantası olmadan olurmu ?

Avon makyaj çantasi

Avon ürünleriiyle dolu bir Avon makyaj çantasııı :)
Geniş yapısı sayesinde ne var ne yok doldurabiliyorum içine.
Ama  genelde temel ihtiyacım olabilecek ürünleri seçip en aza indiriyorum.
Şuan çantamın detayına girmeyeceğim. Çünkü  Makyaj çantamda ne var tagını yapmak istiyorum.
Orda daha ayrıntılı yazacağım. Kaba taslak olarak bu şekilde :)

Avon makyaj çantasi


Umarım keyif almışsınızdır.

Sizin çantanızda neler var ?

Yapmak isteyen herkesi taglıyorum aşağı yorum bırakabilirler.

Ama özel olarakda blogdaşım  Yaseminin Kozmetiğini taglıyorum. 


** Sevgiler **




4 yorum:

  1. Ay bayıldım yavrum çok güzel olmuş ellerine sağlık :)
    Avon'un almayı düşündüğüm vücut losyonu ve deodorantı hakkında bilgi verdiğin için de çok teşekkür ederim,almayacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol kuzucum :)
      deodorantı bence rexona al avonunkilerden soğudum ben elimdekiler bitsin bidaha almayacağım :/

      Sil
  2. Eline sağlık:))makyaj çantamda ne var yazını dort gozle beklıorum:))

    YanıtlaSil